Tuesday, April 22, 2014

My father

Bapaku bkn la org yg kaya..dia tidak menginginkan harta dunia. Hidupnya pergi masjid,ambil kelapa sawit... makan sekadar yang ada. Waktu aku kecil selalu je kawan2 kg bapaku   menggunakan bahasa yg tdk baik kpd bapaku ..maklumla bapaku org luar yg menetap di kg ibuku.tp dia tetap tersenyum dan ketawa..waktu tu dia tiada apa2 .kadang2 mau je aku tumbuk muka mereka yg mengata bapaku..bapaku pula jenis x menunjukkn kebijakkannya.. bila aku sudah besar ..bila sudah org pandang dlm.masy bru laaa org mula respet ngn bapaku.x berani mereka nk mengata/membuli/memandang rendah org kg mcm bapa aku .aku akan menjadi sorg yg tdk menghormati org yg tdk menghormati bapaku.sesiapa shj. Walaupun bapa ku x pernah mengajar aku berbuat begitu. Aku menjadi difensif terhadap sekeliling.terima kasih abah semoga abah dilindungi Allah. Cucu abah sgt syg kat abah

No comments:

News

Kenangan Terindah

Kenangan Terindah
Setiap Jiwa Manusia Ada Kebaikan